Почитувани, во процес сме на пуштање на нова веб страна. Доколку имате проблеми во процесот на правење нарачка, Ве молиме контактирајте со нас на  070/279-801

  • 0
  • 0
      Вашата кошничка е празна.
10 канцелариски материјали што секој работен простор треба да ги има!

Правилно организираниот работен простор со неопходните канцелариски материјали значително влијае на успехот и ефикасноста во работата. Во следните редови, разгледајте ги 10-те канцелариски материјали што секој работен простор треба да ги има и како нивната употреба може да ви помогне да бидете поефикасни и поорганизирани во вашата секојдневна работа.

1. Полици за документи

Колку често Ви се случува на некој важен документ, да оставите дамка од чашата за кафе или едноставно да неможете да го најдете тогаш кога ви е најпотребен, а вие сте во брзање?
Токму заради тоа постојат полиците за документи. Тие се тука да ви помогнат да го организирате просторот, да го отстраните нередот, да создадете дополнителен простор за работа. Но, најбитно полиците за документи се тука да ги заштитат документите од загуба или оштетување.

2. Папки и регистратори
Сите големи и мали успеси во работната средина започнуваат со добра организација на документите во папки и регистратори. Папките и регистраторите се ваш личен водич за снаоѓање во океанот на документи. Разгледајте ги папките и регистраторите од асортиманот на Klever.mk.
Кај нас можете да најдете: регистратори и папки со прстени, папки со ластик, патент и копче, перфорирани папки, папки со лизгачки клип, аташе механизам како и папки со прегради.



3. Тетратки и роковници
Ниту еден паметен телефон не може да го замени задоволството од цртање или запишување на вашите мисли на хартија.
Затоа, одберете тетратки и роковници кои ќе ве придружуваат секојдневно!
Независно дали запишувате белешки, правите план со обврски, запишувате потсетници или идеи, тетратка или роковник со квалитетна хартија во совршена димензија е мала инвестиција во многу убави моменти.



4. Мемо ливчиња
Мемо ливчињата се мали, а сепак моќни помагала во секојдневната работа.
Мемо ливчињата се една од најпопуларните канцелариски производи кои се користат за белешки и запишување на информации. Тие се достапни во разни форми и големини. Мемо ливчињата ви овозможуваат брзо и лесно да ја запишете важната информација или напомена и да ја ставите на видно место за потсетник. Бидејќи се компактни и флексибилни, може да ги поставите на вашата биро, на мониторот или на било кое место каде што ќе ви биде најлесно да ги видите.



5. Пенкала

Хемиските, гел и ролер пенкала се најважните алатки за секој  студент или професионалец.
Хемиските пенкала се познати по нивната универзална употреба и се најдобри за секојдневна употреба за брзо пишување на белешки, потсетници или вежби. Со друга страна, гел пенкалата ви нудат богата и интензивна боја. Тие се идеални за пишување писма, потпишување на документи или други материјали каде квалитетот на пишување е важен. Додека пак ролер пенкалата, со својот прецизен врв се идеални за специјални прилики како на пример: калиграфии, покани, четитки и сл.

6. Маркери
Маркерите за подвлекување на текст ќе ви помогнат  да ги истакнете важните делови од документите и да го олесните процесто на читање и запазување на детали. Маркерите за табли се перфектни за презентации и настава, овозможувајќи јасно и лесно читање на информациите на бели табли. А перманентните маркери, со својата водоотпорна природа, се идеални за означување на материјали како пластика, метал и стакло. 

7. Ситен прибор: ножици, лепила, скалпели...
Ситниот прибор, вклучувајќи ножици, лепила, скалпели и други алатки, е неизбежен дел од секој работен простор или домашна канцеларија. Независно од тоа дали се користат за хоби, работа или дневни задачи, овие алатки ќе ви го олеснат секојдневното функционирање, ќе ви заштедат време и ќе се погрижат сите ваши материјали да изгледаат уредно.



8. Кутии за моливи 
Кутиите за моливи се една од најпопуларните канцелариски производи кои се користат за чување и организација на моливи, пенкала и маркери. Тие се достапни во разни форми, бои и големини.
Кутиите за моливи се идеални за се чуваа работната маса уредна, организирана и чиста, но и истовремено да ви бидат достапни кога ида ви притребаат.

9. Хефталици и дупчалки
Хефталиците и дупчалките се битни за секоја канцеларија заради нивната функционалност и практичност. Овие канцелариски производи се користат за спојување и дупчење на документи, што е важно за организацијата и управувањето на канцелариските работи. Тие се достапни во разни форми и големини, од мини верзии за секојдневна употреба до електрични хефталици за спојување на каталози и други материјали.

10. Калкулатор
Калкулаторите како неопходен дел во сечија канцеларија, одберете ги според вашите преференци и потреби.
Имено постојат неколку типови на калкулатори во зависност од нивните функции.  Без разлика дали ви е потребен калкулатор за основни операции како множење и делење, за напредни пресметки како тригонометриски функции, логаритми и експоненцијални функции или ви е потребен за финансиски пресметки  како на пример: трошковници, такси и слично.
Размислете за што најчество ви е потребен калкулатор и според тоа донесете одлука.

Полиците за документи ќе ви помогнат секогаш да бидете уредни и организирани, папките и регистраторите  ќе ги заштитат вашите документи од губење и валкање. Вашите мисли се важни и секогаш треба да бидат запишани, затоа тука се теткартките, роковниците, мемо ливчињата, пенкалата и маркерите. Неизбежен дел од секоја канцеларија е ситниот прибор, како и калкулаторите, хефталиците и кутиите за моливи, па затоа Klever.mk Ви го нуди сето тоа на едно место со еден клик.